Please use this identifier to cite or link to this item: http://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4381
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorزهراوي, يسرى-
dc.contributor.authorكروغلان, إيمان-
dc.contributor.authorفـنور, بسمة-
dc.date.accessioned2023-09-17T09:58:54Z-
dc.date.available2023-09-17T09:58:54Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://localhost:8080/xmlui/handle/123456789/4381-
dc.description.abstractدون ملخصen_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherجامعة قسنطينة 3 صالح بوبنيدر، كلية الإعلام والاتصال وسمعي البصريen_US
dc.subjectالإعلانen_US
dc.subjectالتلفزيونen_US
dc.subjectالمؤسسة هويةen_US
dc.subjectمؤسسة أوريدوen_US
dc.titleدور الإعلان التلفزيوني في التعريف بهوية المؤسسةen_US
dc.title.alternativeدراسة ميدانية بمؤسسة أوريدوen_US
dc.typeOtheren_US
Appears in Collections:Sciences de l'information de la communication et d'audio visuel / علوم الإعلام والإتصال والسمعي البصري

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
زهراوي يسرى.pdf439.75 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.